torstai 30. elokuuta 2012

Ja taas maalattuja kukkia...

Mä oon ihan innostunut maalailemaan kukkia, kun vihdoin opin sitä tekniikkaa, vielä toki on parantamisen varaa, mutta alkaa jo näyttämään ihan kelpo kukilta. Vai mitä?

Tänään tuunattiin taas Anua, koska lauantaina lähdetään taas fitnesskisoihin lappeenrantaan. Laitettiin tukka, väri ja pidennykset, ripset ja kynnet kuosiin. Anu on jälleen niin kovassa kunnossa ja vaikka aamusella odotin ryytynyttä ja väsynyttä mimmiä kylään, sain tuunattavaksi oikein iloisella päällä olevan hehkuvan kaunottaren. Tosin, Anu nyt ei ookkaan sitä ihmislajia joka hirveesti valittais omista valinnoistaan ja rutisis mielin määrin joka asiasta. Hänellä on kyllä asenne kohdallaan.
Meillä oli oikein kiva päivä


                                 
                 
                                          Anun bikinien sävyyn tehtiin siis punaiset.

4 kommenttia:

  1. Löysin sun blogin ihan sattumalta ja tykästyn heti!:) Mä oon kans yrittäny opetella noita kukkasien tekoo ja onnistunutkin, mutta niistä tulee pirun isoja!
    Käy tsekkaamassa munkin blogi!:)
    www.naildesing.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Viivi, ihan pikkuruisella pensselillä niistä saa pienempiä.
    Kiva Blogi sulla :)

    VastaaPoista
  3. oiiiii, taisin juuri rakastua noihin kynsiin!! teetkö missä kynsiä? tahtoisin kovasti myös :)

    Jos mahdollista niin laitatko mulle vaikka mailia ja vähän infoa ja hinnastoa ;)

    -Mia
    m.iimu@hotmail.com :)

    VastaaPoista